Hallo, hey daar of hoe gaat ie?

Ok, help, wat is het beste antwoord op een onverwachte ‘Hey’ van je Tinder-match? ‘Hallo’ klinkt misschien wat ouderwets, maar ‘hey daar’ is dan weer wat te erotisch getint. En dat kan op Tinder wel eens verkeerd geïnterpreteerd worden, als in ‘poepen?’. Not the effect I was going for.

Ik geef het toe, Tinder is een beetje een vleeskeuring, maar dan wel eentje waarbij je ongegeneerd kan ‘nopen’ als je de zoveelste gespierde, narcistische torso tegenkomt die zijn dagen vult met gewichten heffen en selfies nemen. Best wel entertainend als je wat tijd te doden hebt op het toilet. Maar nu heeft er dus eentje ‘Hey’ gezegd en is mijn feilloos systeem van lachen en naar links swipen – links is nee, rechts is ja – helemaal in de war. Ik had nooit op dat groene hartje mogen drukken, denk ik dan. Waarom heb ik dat ding überhaupt op mijn smartphone geïnstalleerd? Hoe oppervlakkig kan je zijn? Ik, die de mannen hoop te verleiden met mijn blauwe ogen bij gebrek aan een latin ass of een stel tieten die van nature uit een spleetje vertonen. Maar hey, ik geef het toe, niks zo vleiend als een sporadische match nu en dan. Kwestie van nog even te testen hoe het met die marktwaarde van mijn blauwe ogen gesteld is.

’t Is ‘Hi naam’ geworden trouwens, waarop hij nog eens ‘Hey’ zei. En toen hadden we een hotdog.

Geef een reactie

